Blog

torek, 20. januar 2015

Gorivo - cene v Avstriji in na Hrvaškem


Cene goriva so trenutno pri naših jugovzhodnih sosedih in Avstrijcih bistveno ugodnejše kot v Sloveniji. V primeru, da vas pot v bližnji prihodnosti zanese v neposredno bližino meje s Hrvaško ali Avstrijo, ali pa greste celo v omenjene države, se vam splača rezervoar za gorivo napolniti prav tam. 

Pri avtomobilih z večjimi rezervoarji lahko privarčujete tudi do 15€, kar pa ni več tako malo. Za ta denar se lahko 2 osebi nekoliko "podložita" med daljšo vožnjo, ki bi jo utegnila imeti skozi ti dve državi.



Torej v vednost še primerjava cen goriva na dan 20.1.2015: 

diesel:
Slovenija: 1,157€/l
Austrija: od 0,999€/l 
Hrvaška: 1,055€/l

bencin 95:
Slovenija: 1,24€/l
Austrija: od 1,019€/l 
Hrvaška: 1,107€/l 


Viri:
http://www.sprit-preis.at/steiermark/
http://razdalje.si/cene-goriv

Avtor fotografije: m_bartosch at FreeDigitalPhotos.net

9 komentarjev:

  1. OBVESTILO O OBVESTILU.

    To je že čas, da začnete, ki se ukvarjajo s sabo, moje ime je Leonardo Vuković iz Varaždina, vendar trenutno živi v Mariboru, Sloveniji, z njo dva mlada.
    Želim uporabiti ta medij za svetovanje in spodbujanje vsega tukaj. Getting spletu posojila, ni tako enostavno, kot se zdi, sem dobil svoj prvi spletni posojilo v letu 2011, ko sem izgubil ženo, na srečo za mene sem bil sposoben izpolniti s svojim plačilom in sem pokrivajo posojila v ustreznem času. Oktobra 2017 sem potreboval denar za refinanciranje mojega dela, vendar sem že izgubil stik z družbo, ki mi je dala posojilo. Poskušal sem iskati na spletu, vendar sem končal z zaupanjem v nepovratno kreditno podjetje, vendar sem izgubil več kot
    87393HRK, preden sem ga spoznal. Vabim vse, naj bodo previdni in pametni, ko iščejo za posojilo spletne znaki so očitno NE, ponavljam DO Ne zaupajte družbam za posojila prek brezplačne poštne domene, kot je @ gmail.com @ yahoo.com .. @ outlook.com ali @ hotmail.com. vsi so ponarejeni. nobena pravna posojilna družba ne uporablja take pošte.
    V maju 2018, sem prejel pošto od blog delovnih mest, in ko sem dosegel za svojo kreditno kartico v roku 48 ur po zaključku postopka preverjanja. Hvala GLOBAL FINANCE ..
    Če potrebujete nujno poslovno posojilo ali osebno posojilo, se lahko obrnete na mojem posojilodajalcu, dobri ženski po imenu Sarah Harvey. Prepričan sem, da večina izmed nas ve, da je pomagalo veliko ljudi iz naše države

    .
    Email-sarahharvey@myglobalfinancefund.com

    PROSIMO, če je ne morete vrniti posojilo ali nameravate pobegniti po pridobitvi posojila
    Lahko me tudi kontaktirate za kakršnokoli pomoč prek mojega elektronskega naslova leonardovukovic015@gmail.com

    Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. LOAN OFFER WITH 3% INTEREST RATE APPLY.
      Do you need finance to start up your own business or expand your business, Do you need funds to pay off your debt? We give out loans to interested individuals and companies who are seeking loans with good faith. Are you seriously in need of an urgent loan to contact us.
      Email: aabidullahaameen62@gmail.com

      LOAN APPLICATION DETAILS.
      First Name:
      Last Name:
      Date Of Birth:
      Address:
      Sex:
      Phone No:
      City:
      Zip Code:
      State:
      Country:
      Nationality:
      Occupation:
      Monthly Income:
      Loan Amount:
      Loan Duration:
      Purpose of the loan:
      Email: aabidullahaameen62@gmail.com






















      LOAN OFFER APPLY TODAY FOR MORE INFO.
      Do you need finance to start up your own business or expand your business, Do you need funds to pay off your debt? We give out loans to interested individuals and companies who are seeking loans with good faith. Are you seriously in need of an urgent loan to contact us.
      Email: aabidullahaameen62@gmail.com

      LOAN APPLICATION DETAILS.
      First Name:
      Last Name:
      Date Of Birth:
      Address:
      Sex:
      Phone No:
      City:
      Zip Code:
      State:
      Country:
      Nationality:
      Occupation:
      Monthly Income:
      Loan Amount:
      Loan Duration:
      Purpose of the loan:
      Email: aabidullahaameen62@gmail.com

      Izbriši
  2. Pozdravljene dame in gospodje, ali nujno potrebujete osebno posojilo ali komercialna posojila ali posojilo za zagon projekta ali nakup hiše ali avtomobila ali potrebujete posojilo za kakršen koli namen? Če je odgovor da, vam svetujem, da se obrnete na Sunshine Financial Group prek {Email: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com} ali {WhatsApp: +447903159998}.

    Sunshine Financial Group je celovito podjetje za finančne storitve, ki si prizadeva pomagati izboljšati dolgoročne finančne uspehe. Naši prilagojeni programi so zasnovani tako, da pomagajo rasti, zaščititi in ohraniti vaše bogastvo z zagotavljanjem prilagojenih storitev in strokovnega znanja.

    Razlog, zakaj se obrnite na Sunshine Financial Group;
    - Prijavite se kadarkoli in kjer koli.
    - prejemanje gotovine v manj kot 24 urah
    - Lahko si izposodite do 20 milijonov evrov
    - Brez skritih stroškov.
    - subvencionirana obrestna mera 3%
    - Dobite možnost, da izberete datum vračila, tedensko, mesečno ali letno, v trajanju 1-30 let.
    - Ponujamo zavarovana in nezavarovana posojila

    Če vam je bilo težko dobiti posojilo za lastniški kapital pri lokalnih bankah ali drugih finančnih inštitutih, ne skrbite več, saj je to podjetje pomagalo številnim posameznikom in organizacijam, ki se po vsem svetu soočajo s finančnimi težavami. Ko se prijavite pri Sunshine Financial Group, se prijavite pri zaupanja vrednem podjetju, ki skrbi za vaše potrebe po financiranju. V celotnem postopku boste poskrbeli.

    Če potrebujete nujno posojilo v 24 urah, nam za več informacij vljudno napišite spodaj
    Kontakt po e-pošti: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    Kontakt za WhatsApp: +447903159998

    OdgovoriIzbriši
  3. Zahvaljujem se podjetju Fair Finance Loan Firm. Ker mi je po tolikokrat odobril posojilo v višini 75.000,00 EUR, so mi zavrnili in zavrnili posojilo, vendar mi je na koncu posojilo izdalo podjetje Fair Finance Loan Firm, to posojilnico moram priporočiti vsem išče posojilo za stik z njimi prek: fairfinanceloanfirm10@gmail.com ali številke WhatsApp: +1(504)603-3666 obljubim, da vam ne bo nikoli žal, da so tako zanesljivi, obljubim, da se svetu še enkrat zahvalim za to podjetje za tvojo pomoč ..

    OdgovoriIzbriši
  4. Rada bi se zahvalila podjetju LAPO MICRO FINANCE, ki mi je dalo posojilo za zdravljenje mojega bolnega otroka. Tako sem vesel, da sem danes srečal LAPO, kontaktirajte jih po e-pošti, če potrebujete nujno posojilo: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdgovoriIzbriši
  5. PONUDBA POSOJILA "NOVELTY FINANCE"
    Zdravo!!! Ali potrebujete posojilo? Če je odgovor pritrdilen, vam priporočam, da zaprosite za posojilo prek Novelty Finance Inc.

    Moje ime je Davina Claire, sem finančna direktorica Novelty Finance in lahko zaprosite za posojilo pri mojem podjetju in imate posojilo na vašem računu v 24 do 48 urah. Ugotovil sem, da veliko ljudi tako težko dobi posojilo pri svojih lokalnih bankah ali drugih finančnih institucijah zaradi visoke obrestne mere, nezadostnega zavarovanja, razmerja dolga in dohodka, nizke kreditne ocene ali drugih razlogov.

    V NOVELTY FINANCE nudimo rešitve za financiranje. Nudimo vse vrste posojil (osebno posojilo, poslovno posojilo in številna druga). Ponujamo prilagodljive in več možnosti posojil, vključno z zavarovanimi in nezavarovanimi posojili, dolgoročnimi in kratkoročnimi posojili, ki so prilagojena vašim finančnim potrebam.

    Za poizvedbe/vprašanja? - Pošljite e-pošto na [noveltyfinances@gmail.com] ali pokličite / WhatsApp preko: +447915601531]

    Prizadevamo si, da bi bilo zadolževanje enostavno, priročno in ugodno.

    Naša storitev je zelo hitra, zaupanja vredna in zanesljiva in si lahko izposodite do 5 milijonov evrov po subvencionirani obrestni meri 3 % na leto. Smo pravo podjetje, na katerega se lahko obrnete, ko nujno potrebujete posojilo.

    Nič več čakalnih dob ali stresnih obiskov banke, naša storitev je na voljo 24 ur na dan. Za posojilo lahko zaprosite kadar koli in kjer koli na svojem primernem mestu s telefonom ali prenosnikom, vse kar morate storiti je, da nam pošljete svojo zahtevo za posojilo na:
    Elektronski naslov: (noveltyfinances@gmail.com)
    WhatsApp/Telegram: +447915601531
    Telefon: +447915601531

    Vedno smo veseli, da nudimo finančno podporo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Danes sem vesel, hvala Lapo Micro Finance, da mi je dal posojilo. Večkrat sem bil prevaran, ko sem poskušal dobiti posojilo, dokler nisem naletel na Lapo Micro Finance, ki mi je dal posojilo v vrednosti 23.000 $ za oskrbo mojega bolnega otroka. Če danes potrebujete pravega posojilodajalca, se obrnite na Lapo. Kontaktni e-poštni naslov: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdravljeni, dame in gospodje, ali potrebujete finančno pomoč? Jaz sem Susan Benson. Sem posojilodajalec in tudi finančni svetovalec.

    Potrebujete poslovno posojilo, osebno posojilo, hipotekarno posojilo ali posojilo za dokončanje vašega projekta? Če je vaš odgovor pritrdilen, vam priporočam, da kontaktirate moje podjetje. Ponujamo vse vrste posojilnih storitev, vključno z dolgoročnimi in kratkoročnimi posojili, zavarovanimi in nezavarovanimi posojili in še veliko več. Za več informacij nam pišite po e-pošti: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) ali mi pošljite neposredno sporočilo na WhatsApp prek: +447360502110 in v trenutku prejmite odgovor.

    Za dosego cilja potrebujete posojilo pri zanesljivem in kompetentnem podjetju. Smo podjetje za celovite finančne storitve in smo zavezani, da vam bomo pomagali izpolniti vse vaše želje. Specializirani smo za zagotavljanje strukturiranih finančnih rešitev posameznikom in podjetjem na najučinkovitejši in najhitrejši način.

    * Za posojilo lahko zaprosite kadarkoli in kjer koli.
    * Prilagodljiv znesek - sami se odločite, koliko si želite izposoditi.
    * Hitro neposredno financiranje - prejmite posojilo v 24 urah po odobritvi.
    * Prilagodljiva obrestna mera 3 %.
    * Visoke stopnje odobritve
    * Prilagodljivo odplačilo - Izbrati morate datum odplačila, bodisi tedensko, mesečno ali letno za obdobje od 1 do 30 let.
    * Enostavna spletna aplikacija.
    * Prilagojeno vodenje in strokovno znanje.
    * Brez skritih stroškov

    Ne zamudite priložnosti zaradi pomanjkanja financ. Obrnite se na moje podjetje zdaj, lahko vam pomagamo s posojilom, saj smo pomagali številnim posameznikom in organizacijam, ki so se soočali s finančnimi težavami po vsem svetu

    Za več informacij o naši ponudbi posojila nam pošljite zahtevo za posojilo prek
    E-pošta: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    WhatsApp: +447360502110

    Posredniki/svetovalci/posredniki so dobrodošli, da pripeljejo svoje stranke in so 100 % zaščiteni. V popolnem zaupanju bomo sodelovali v korist vseh vpletenih strani.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ali potrebujete nujno posojilo za poplačilo dolgov ali kapitalsko posojilo za izboljšanje poslovanja? So vas banke in druge finančne institucije zavrnile? Ali potrebujete kreditno konsolidacijo ali hipoteko? Ne iščite več, saj smo tukaj, da pustimo vse vaše finančne težave za seboj. Pišite nam po e-pošti: (dakany.endre@gmail.com) Interesentom ponujamo posojila po sprejemljivi 2-odstotni obrestni meri. Razpon je od 2.000,00 EUR do 100.000.000,00 EUR

    OdgovoriIzbriši