Blog

petek, 25. januar 2013

3. SVETOVNA VOJNA TIK PRED VRATI?!


Bojim se, da smo že v njej in ne da je pred vrati?! Dolar precenjen, brez varovalke zlata, vodi v trajen bankrot države, morda večine svetovnih držav.Boj za resurse se nadaljuje. Boj, ki ni več samo medijski in samo med nekaterimi, ampak postaja vse bolj globalen in nakazuje na svetovno vojno. V času tako močne informiranosti moramo tudi mi, "mali ljudje", nekaj postorit, da nas država (svet) sliši in vidi - naj bo to protest na ulici ali protest nepokorščine ali protest na facebook-u. Sicer bomo ponovno še večji sužnji sistemsko urejene koruptivne elite in ponovno bomo mi tisti, ki bomo potegnili najkrajšo...

Nekaj k večji informiranosti bom tudi jaz protestno prispeval s spodnjim videom.


28 komentarjev:

  1. DOBRO DAN MOJE LJUDJE Bled Slovenija

    PRIČAKOVANJE NA KAKO GOT KRANJ ZA KUPITO HIŠE IZ REALNIH IN ZAHTEVKIH ZAHTEV ZA POSLOVNO ZAVAROVANJE. Danes sem zelo srečen in BLES JOSE LUIS LOIS COMPANY.
    ,
    Moje ime je Abdullah. Jaz sem iz mesta Riad, iščem resnično posojilno podjetje v zadnjih 5 mesecih, da kupim hišo.
    vse, kar sem dobil, je bilo veliko prevare, zaradi katerih sem jim zaupal in na koncu
    dneva so vzeli svoj denar, ne da bi v zameno povedali ničesar
    moje upanje je bilo izgubljeno, zmeden sem bil in sem bil razočaran, nikoli nisem želel imeti nobenih povezav s posojilnimi podjetji na internetu, zato sem se sprostil nekaj denarja iz
    prijatelj, povedal sem ji vse, kar se je zgodilo, in rekla je, da mi lahko pomaga
    ona pozna kreditno podjetje, ki mi lahko pomaga pri kakršnem koli znesku posojila
    ki jo potrebujem z zelo nizko obrestno mero 2%, ki jo je pravkar dobila
    posojilo od njih, mi je vodila o tem, kako zaprositi za posojilo, sem storil
    tako kot mi je povedala, sem se z njimi prijavila na e-pošto: (albakerloanfirm@gmail.com) nisem nikoli verjel, a sem se potrudil,
    največje presenečenje sem dobil posojilo v 24 urah, nisem mogel verjeti,
    Ponovno sem srečna in bogata in se zahvaljujem Bogu, da je takšno posojilo
    takšne družbe še vedno obstajajo na tej prevari po vsem mestu,
    prosim, svetujem vse tiste, ki potrebujejo posojilo
    (albakerloanfirm@gmail.com) vam nikoli ne bodo uspeli, in
    tvoje življenje se bo spremenilo, kot je to storil moj. Danes se danes dotaknite (albakerloanfirm@gmail.com) in dobite posojilo od njih, Bog blagoslovi Albaker posojilo podjetje za njihovo resnično posojilo ponudbo.
     Poskrbite, da se obrnete na kreditno podjetje Albaker za vaše posojilo, ker sem dobil posojilo uspešno iz te družbe brez stresa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pišite nam remy.credit111@gmail.com

      Živjo, kako si kaj danes?? Ali potrebujete nujno posojilo zdaj v naslednjih šestih urah brez stresa ali zamude REMY.CREDIT je tukaj, da slove vse vaše težave danes posojilo po 2-odstotni interni stopnji pošljite nas zdaj za vaša nujna posojila
      Pišite nam {remy.credit111@gmail.com}

      Izbriši
  2. Pozdravljeni prijatelji
    Moje ime je ALEJANDRA
    Če ste nujno potrebni kredit
    Vzel sem vas, da stopite v stik s ALAIN FESTOR
    In ne boste razočarani
    To je samo predlog
    Sem dobil kredit v višini 84.000 €
    zahvaljujoč temu velikemu človeku
    Za več informacij
    Odgovori mi s kratkim sporočilom
    Ali pa sami obrnite na posojilodajalca
    alainfestor1955@gmail.com
    Z ALAIN FESTOR
    Imeli boste rešitve za vse vaše težave
    Potrjujem to

    Če ne potrebujete kredita
    Zato obvestite svojo družino in prijatelje
    hvala

    Kredit za ljudi, ki so nujno potrebni

    whatsapp:+1 805 293 4966

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljeni prijatelji
    Moje ime je ALEJANDRA
    Če ste nujno potrebni kredit
    Vzel sem vas, da stopite v stik s ALAIN FESTOR
    In ne boste razočarani
    To je samo predlog
    Sem dobil kredit v višini 84.000 €
    zahvaljujoč temu velikemu človeku
    Za več informacij
    Odgovori mi s kratkim sporočilom
    Ali pa sami obrnite na posojilodajalca
    alainfestor1955@gmail.com
    Z ALAIN FESTOR
    Imeli boste rešitve za vse vaše težave
    Potrjujem to

    Če ne potrebujete kredita
    Zato obvestite svojo družino in prijatelje
    hvala

    Kredit za ljudi, ki so nujno potrebni

    whatsapp:+1 805 293 4966

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdravljeni prijatelji
    Moje ime je ALEJANDRA
    Če ste nujno potrebni kredit
    Vzel sem vas, da stopite v stik s ALAIN FESTOR
    In ne boste razočarani
    To je samo predlog
    Sem dobil kredit v višini 84.000 €
    zahvaljujoč temu velikemu človeku
    Za več informacij
    Odgovori mi s kratkim sporočilom
    Ali pa sami obrnite na posojilodajalca
    alainfestor1955@gmail.com
    Z ALAIN FESTOR
    Imeli boste rešitve za vse vaše težave
    Potrjujem to

    Če ne potrebujete kredita
    Zato obvestite svojo družino in prijatelje
    hvala

    Kredit za ljudi, ki so nujno potrebni

    whatsapp:+1 805 293 4966

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdravljeni prijatelji
    Moje ime je ALEJANDRA
    Če ste nujno potrebni kredit
    Vzel sem vas, da stopite v stik s ALAIN FESTOR
    In ne boste razočarani
    To je samo predlog
    Sem dobil kredit v višini 84.000 €
    zahvaljujoč temu velikemu človeku
    Za več informacij
    Odgovori mi s kratkim sporočilom
    Ali pa sami obrnite na posojilodajalca
    alainfestor1955@gmail.com
    Z ALAIN FESTOR
    Imeli boste rešitve za vse vaše težave
    Potrjujem to

    Če ne potrebujete kredita
    Zato obvestite svojo družino in prijatelje
    hvala

    Kredit za ljudi, ki so nujno potrebni

    whatsapp:+1 805 293 4966

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdravljeni prijatelji
    Moje ime je ALEJANDRA
    Če ste nujno potrebni kredit
    Vzel sem vas, da stopite v stik s ALAIN FESTOR
    In ne boste razočarani
    To je samo predlog
    Sem dobil kredit v višini 84.000 €
    zahvaljujoč temu velikemu človeku
    Za več informacij
    Odgovori mi s kratkim sporočilom
    Ali pa sami obrnite na posojilodajalca
    alainfestor1955@gmail.com
    Z ALAIN FESTOR
    Imeli boste rešitve za vse vaše težave
    Potrjujem to

    Če ne potrebujete kredita
    Zato obvestite svojo družino in prijatelje
    hvala

    Kredit za ljudi, ki so nujno potrebni

    whatsapp:+1 805 293 4966

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdravljeni, iščete posojilo z nizkimi obrestmi, ki ga potrebujete za posojilo, da bi začeli svoje podjetje, ste videli pravo podjetje z našim podjetjem, s katerim lahko brezplačno dobite posojilo, nam prijazno nam pošljete na {loanforallservice @ gmail. com} ali whatsapp nam na + 1 443 281 3404

    OdgovoriIzbriši
  8. Potřebujete finanční prostředky pro svůj domov, své podnikání, nákup automobilu, kolo, vytvoření vlastního podnikání, osobní potřeby, své pochybnosti. Nabízím osobní půjčky od 350000 do 895 000 Kč s nominální úrokovou sazbou 2%, bez ohledu na výši. V žádosti o úvěr uveďte přesnou částku a datum splatnosti. Pro více informací nás prosím kontaktujte na následující adrese: miroslavmitrega2@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdravljene dame in gospodje, ali nujno potrebujete osebno posojilo ali komercialna posojila ali posojilo za zagon projekta ali nakup hiše ali avtomobila ali potrebujete posojilo za kakršen koli namen? Če je odgovor da, vam svetujem, da se obrnete na Sunshine Financial Group prek {Email: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com} ali {WhatsApp: +447903159998}.

    Sunshine Financial Group je celovito podjetje za finančne storitve, ki si prizadeva pomagati izboljšati dolgoročne finančne uspehe. Naši prilagojeni programi so zasnovani tako, da pomagajo rasti, zaščititi in ohraniti vaše bogastvo z zagotavljanjem prilagojenih storitev in strokovnega znanja.

    Razlog, zakaj se obrnite na Sunshine Financial Group;
    - Prijavite se kadarkoli in kjer koli.
    - prejemanje gotovine v manj kot 24 urah
    - Lahko si izposodite do 20 milijonov evrov
    - Brez skritih stroškov.
    - subvencionirana obrestna mera 3%
    - Dobite možnost, da izberete datum vračila, tedensko, mesečno ali letno, v trajanju 1-30 let.
    - Ponujamo zavarovana in nezavarovana posojila

    Če vam je bilo težko dobiti posojilo za lastniški kapital pri lokalnih bankah ali drugih finančnih inštitutih, ne skrbite več, saj je to podjetje pomagalo številnim posameznikom in organizacijam, ki se po vsem svetu soočajo s finančnimi težavami. Ko se prijavite pri Sunshine Financial Group, se prijavite pri zaupanja vrednem podjetju, ki skrbi za vaše potrebe po financiranju. V celotnem postopku boste poskrbeli.

    Če potrebujete nujno posojilo v 24 urah, nam za več informacij vljudno napišite spodaj
    Kontakt po e-pošti: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    Kontakt za WhatsApp: +447903159998

    OdgovoriIzbriši
  10. Dober dan vsem !!!

    Moje ime je gospa Nedzla Kerso in danes govorim kot ena najsrečnejših oseb na svetu in povem, da je posojilodajalec rešil mojo družino pred najinimi slabimi razmerami, njegovo ime bom povedal svetu in z velikim veseljem rečem, da moja družina se je za vedno vrnila, ker sem potreboval posojilo v višini 50.000 eurov, da sem lahko začel svoje življenje, saj sem bila ena mati samohranilka s 5 otroki in zdi se, da se svet zanaša na mene, ko sem poskušal dobiti posojilo. Od bank in spletnih bank so mi zavrnili posojila, dejal, da je moj dohodek nizek in nimam zavarovanja za posojilo, zato grem po spletu iskat posojilo, ko sem naletel na lažne posojilodajalce, ki ves moj denar zahtevajo s sladkimi besedami.

    Dokler nisem videla objave mame gospe Marije s spletnega dnevnika in se ne strinjam z njo, mi je dala vse pogoje in sem se strinjala, presenetila me je s posojilom, ki spreminja moje življenje in mojo družino, in sprva sem pomislila to ne bi bilo mogoče zaradi mojih preteklih izkušenj in lažnih obljub, toda na moje presenečenje sem prejel posojilo v višini 50.000 evrov in vsem, ki resnično potrebujejo posojilo, bi svetoval, naj se obrnejo na gospo Marijo Aleksander, žensko njene besede, podjetje mati mati dobro poznan z naslovom spletnega mesta podjetja in za lažne posojilodajalce, ki nimajo naslova spletnega mesta, se lahko obrnete na mati Marijo po e-pošti: (mariaalexander818@gmail.com), ker je posojilodajalec najbolj razumljiv in prijazen. kdor želi posojilo ali kako pridobiti izvirno posojilo, naj se obrne na njen Via.

    e-pošta: (mariaalexander818@gmail.com)
    whatsapp: (+1 651-243-8090) Viber; (+1 651-243-8090)

    Za več informacij se lahko obrnete na Nedzla Kerso (nedzlakerso@gmail.com)

    Hvala vsem

    OdgovoriIzbriši
  11. Pišite nam remy.credit111@gmail.com

    Živjo, kako si kaj danes?? Ali potrebujete nujno posojilo zdaj v naslednjih šestih urah brez stresa ali zamude REMY.CREDIT je tukaj, da slove vse vaše težave danes posojilo po 2-odstotni interni stopnji pošljite nas zdaj za vaša nujna posojila
    Pišite nam {remy.credit111@gmail.com}

    OdgovoriIzbriši
  12. Zdravo vsi ,
    Jaz sem Rebeka iz Ljubljane in želim samo izraziti globoko zahvalo Cooprative Rosselli za njihovo iskrenost, odprtost, preglednost, resnicoljubnost, ljubezen in podporo med in po tem, ko so od njih dobili posojila. Precej sem bil v rokah teh prevarantov in čas mi ne bo dovolil, da bi povedal vse, kar sem v zadnjih nekaj mesecih šel po spletu pri gostu ali dobil posojila, da bi se tukaj domoval v slovenščini, ampak Bog mi je odgovoril molitve s podporo in ljubezni gospe Rosselle Riccardo, ki me je sprejela in razumela z menoj kljub mojemu prvotnemu dvomu in nezaupljivosti ter s svojim dobrim srcem in ljubeznijo, zdaj sem lastnica doma prek svojih 2-odstotnih posojilnih skladov in sem se zaobljubila širite to novico in tudi svetu sporočite, da je še vedno pristnih in nekaj dobrih spletnih posojilnic, ki lahko pomagajo in oživijo suho kost, kot sem bila prej. Ne poslušajte in preberite tega pričevanja, ker je to resnična izkušnja, ki spreminja življenje, in vsakdo, ki potrebuje to vrsto obračanja, ne sme oklevati ali dvomiti v to, ker sem dokazal in prisegam na nebesa, da je ta zgodba resnična in tudi zgodba moje izkušnje z njimi. Oglejte si jih po e-pošti, če potrebujete finančna sredstva! email: rossellacooperative@hotmail.com, ali pa jo lahko pokličete prek njenega e-poštnega naslova: rossellacooperative@hotmail.com za hiter klic klepeta ali whatsapp / +35677926593

    Hvala
    Rebeka

    OdgovoriIzbriši
  13. Mikroúverová instituce(thomasperin@seznam.cz).
    E-mail: thomasperin@seznam.cz
    Jsem partnerem mnoha bank a ve svých bankách mám spoustu kapitálu.
    Potrebujete pujcky mezi jednotlivci, abyste mohli celit financním
    potížím, a konecne se dostat ze slepého streva vytvoreného bankami se
    zamítnutím vašich souboru. Jsme skupina financních odborníku, kterí
    vám pomohou s cástkou, kterou potrebujete, a za podmínek, které vám
    usnadní život.
    Poskytujeme pujcky od 1 mesíce do 30 let a poskytujeme 2 000 až 10 000 000 CZK.
    Naše úroková sazba je 2% rocne, zde jsou oblasti, kde vám mužeme pomoci:
    * Financní
    * Hypotecní úver
    * Investicní pujcka
    * Auto pujcka
    * Konsolidacní dluh
    * Úhrada kreditu
    * Osobní pujcka
    * Jste zaregistrováni
    * Banky zakazujte a nemáte laskavost bank nebo spíše máte projekt a
    musíte **** kontaktovat me a já vám pomužu.
    E-mail: thomasperin@seznam.cz

    OdgovoriIzbriši
  14. Rychlá a profesionální půjčka od soukromého investora od 50.000 Kč až do 4.500.000 Kč s nízkou úrokovou sazbou stabilní po celou dobu splácení bez nesmyslných poplatků. Individuálně posuzuji každou žádost, proto může tuto půjčku získat téměř každý žadatel. Kompletní informovanost o podmínkách poskytnutí je samozřejmostí. Zaručuji vám spolehlivé a profesionální jednání. Víc informací získáte na emailu: katarzyna.kaykoloanfirm@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Rychlá a profesionální půjčka od soukromého investora od 50.000 Kč až do 4.500.000 Kč s nízkou úrokovou sazbou stabilní po celou dobu splácení bez nesmyslných poplatků. Individuálně posuzuji každou žádost, proto může tuto půjčku získat téměř každý žadatel. Kompletní informovanost o podmínkách poskytnutí je samozřejmostí. Zaručuji vám spolehlivé a profesionální jednání. Víc informací získáte na emailu: katarzyna.kaykoloanfirm@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Nabídka úvěru
    Nabídka půjček Hledáte úvěr na oživení vašich aktivit, ať už jde o realizaci projektu, nebo potřebujete peníze z jakéhokoli jiného důvodu nebo z jakéhokoli důvodu. Jsme připraveni poskytnout úvěr každému, kdo může splnit podmínky pro vrácení peněz. Sdělte nám prosím částku vaší žádosti o půjčku a její trvání. Nemáš zač
    - Finanční pomoc,
    - Půjčte si okamžitě,
    - nebankovní půjčky,
    - konsolidační půjčky,
    - půjčky na vaše projekty,
    - Půjčky na rodinnou pomoc
    - Půjčky na vzdělávání vašich dětí.
    - Půjčka pro vaše potřeby.
    Kontakt
    EMAIL: katarzyna.kaykoloanfirm@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Zdravo vsi ,
    Jaz sem Rebeka iz Ljubljane in želim samo izraziti globoko zahvalo Cooprative Rosselli za njihovo iskrenost, odprtost, preglednost, resnicoljubnost, ljubezen in podporo med in po tem, ko so od njih dobili posojila. Precej sem bil v rokah teh prevarantov in čas mi ne bo dovolil, da bi povedal vse, kar sem v zadnjih nekaj mesecih šel po spletu pri gostu ali dobil posojila, da bi se tukaj domoval v slovenščini, ampak Bog mi je odgovoril molitve s podporo in ljubezni gospe Rosselle Riccardo, ki me je sprejela in razumela z menoj kljub mojemu prvotnemu dvomu in nezaupljivosti ter s svojim dobrim srcem in ljubeznijo, zdaj sem lastnica doma prek svojih 2-odstotnih posojilnih skladov in sem se zaobljubila širite to novico in tudi svetu sporočite, da je še vedno pristnih in nekaj dobrih spletnih posojilnic, ki lahko pomagajo in oživijo suho kost, kot sem bila prej. Ne poslušajte in preberite tega pričevanja, ker je to resnična izkušnja, ki spreminja življenje, in vsakdo, ki potrebuje to vrsto obračanja, ne sme oklevati ali dvomiti v to, ker sem dokazal in prisegam na nebesa, da je ta zgodba resnična in tudi zgodba moje izkušnje z njimi. Oglejte si jih po e-pošti, če potrebujete finančna sredstva! email: rossellacooperative@hotmail.com, ali pa jo lahko pokličete prek njenega e-poštnega naslova: rossellacooperative@hotmail.com za hiter klic klepeta ali whatsapp / +35677926593

    Hvala
    Rebeka

    OdgovoriIzbriši
  18. Pričevanje o resnem posojilu, ki je bilo kupljeno, najlepša hvala, gospod peterson za vaše posojilo v višini 45.000 evrov, ki ste mi ga dali. O vaših storitvah bom govoril z ljudmi okoli sebe, ki potrebujejo posojilo ali financiranje. Zadovoljen sem s posojilom, ki ste mi ga dali. Ne oklevajte, če potrebujete posojilo in pravega pravnega posojilodajalca, se obrnite nanj zdaj in prejmite svoje posojilo preko:

    Elektronski naslov: peterhelps01@outlook.com

    Hvala vam

    OdgovoriIzbriši
  19. Sem Becca Nora, rada bi delila izjemno pričevanje o tem, kako sem dobila 700.000 evrov, POSOJILO prek ELENE NINO kreditne naložbe in vse vrste. če vas zanima posojilo, se obrnite na e-pošto: elenanino0007@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

  20. Ali potrebujete posojilo? zasebno posojilo? Poslovna posojila? Božično posojilo Hipotekarno posojilo? Kmetijsko in projektno financiranje? Ponujamo vse vrste posojil po 2% obrestni meri! Kontaktni e-naslov: tinvestor53@gmail.com ali Whatsapp +1 (757) 576‑8165

    OdgovoriIzbriši
  21. Potrebujete hitro posojilo?

    Dobrodošli vsi! Naša posojilna zmogljivost se giblje od 2.000 € do 3.500.000 € z razumno obrestno mero 2 % po zelo preprostih in brez težav. Če ste zainteresirani, pustite svoje sporočilo na e-pošti: (dakany.endre@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  22. Zdravo,

    Imamo certifikat za ponudbo naslednjih vrst posojil ali katere koli vrste financiranja: Zasebno posojilo? Poslovna posojila? Posojilo za konsolidacijo dolga? Izboljšati svoj dom? Naložbeno posojilo? Na voljo krediti? Osebna posojila? Komercialna posojila? Kombinirano posojilo? Konsolidacijska posojila? Če ste zainteresirani, nas kontaktirajte: (dakany.endre@gmail.com)

    Nujna posojilna ponudba.

    OdgovoriIzbriši
  23. Jaz sem Abbas in sem iz Alžirije. Iskal sem spletno posojilo in bil sem zelo prestrašen, ker še nikoli nisem zaprosil za posojilo, zato sem zelo dobro iskal in iskal pravo podjetje. Našel sem podjetje, imenovano posojilne kreditne institucije. Pogledal sem in videl, kaj so ljudje rekli o tem podjetje je bilo res. Odločil sem se, da zaprosim za posojilo pri podjetju in potreboval sem posojilo v višini 16.000 dolarjev za ustanovitev podjetja, ko sem zaprosil, so mi povedali vse, kar moram narediti sam, in mi zagotovili, da bom v enem tednu Bodite s posojilom. Rekel sem, da je v redu, in čakal sem natanko en teden, da sem dobil posojilo od tega podjetja, ko to pišem zdaj, še nikoli nisem bil prevaran in to podjetje je odlično. Slišal sem, da ljudje govorijo o prevarah, vendar še nikoli nisem bil prevarant in hvala Bogu za to. Torej vsi, če potrebujete pravo posojilo, je to pravo podjetje, za katerega lahko zaprosite. Pomagalo vam bo in takrat, ko vam bodo povedali, boste prejeli posojilo, kar je natančen čas, ko boste prejeli posojilo. Samo to sporočilo moram napisati vsem, da se ne boste navadili prositi za posojilo pri napačnem podjetju, če potrebujete pravo posojilo, kontaktirajte podjetje in zadovoljni boste. Njihov e-poštni naslov je ( loancreditinstitutions00@gmail.com ) pošljite jim sporočilo na WhatsApp: +393512114999

    OdgovoriIzbriši
  24. Moje ime je Mark, prihajam iz Slovenije. Vsem želim povedati, če potrebujete pravo posojilo. posojilo Credit Institutions je pravo podjetje za prošnjo, saj sem nekaj dni potreboval denar in sem iskal posojilo na spletu. Videl sem podjetje in zaprosil sem za to. Moje podjetje me je 2-krat ogoljufalo za denar. Bil sem tako žalosten, ker Za to sem potreboval denar. Odločil sem se, da poiščem drugo podjetje in zaprosil sem pri drugem podjetju, ki mi je isto podjetje tudi reklo, naj položim denar, in to sem tudi storil, in nikoli nisem dobil posojila. Bil sem kot to, kar se mi dogaja, ker potrebujem denar nujno za nakup hiše, ker če ne pridem kmalu domov, bo moj najemodajalec mene in mojo družino pregnal stran od njegove hiše, zato sem moral dobiti svojo hišo. Ko sem znova iskal, sem videl to podjetje Posojilne kreditne institucije. Videl sem, da je veliko ljudi pričalo o tem podjetju, da je podjetje res odlično, zato sem se sprva bal prijaviti, ker sem dvakrat goljufal, zato sem si rekel, naj poskusim in vidim če je bilo to podjetje resnično, sem se prijavil. Ko sem zaprosil, so mi povedali vse, kar moram storiti, še vedno sem bil prestrašen, vendar sem jim zaupal in zagotovili so mi, da bom v 5 dneh dobil posojilo. Od svoje banke sem prejel obvestilo, da je na mojem bančnem računu znesek 110.000 evrov in bil sem zelo vesel. To sporočilo pišem na spletu, zdaj pa je to podjetje pomagalo tudi dvema mojima bratoma, tako da vsakemu posebej, če potrebujete pravo posojilo. posojilne kreditne institucije je pravo podjetje, pri katerem lahko zaprosite. stopite v stik z njimi samo po e-pošti ali prek e-pošte: ( loancreditinstitutions00@gmail.com ) pošljite jim sporočilo na WhatsApp: +393512114999

    OdgovoriIzbriši
  25. Pozdravljeni vsi, moje ime je Dawoud Owen, iz Londona, glavnega mesta Anglije, danes sem tako srečen. Prejel sem posojilo od posojilnih kreditnih institucij, ko je izgubljeno vse moje upanje, da ne morem več dobiti posojila, ker me goljufajo številni posojilodajalci, vendar se le spodbujam in naredim pogumen korak ter se prijavim pri tem posojilodajalcu, vendar z veseljem povem danes, ko sem pravkar prejel svoje posojilo v višini 9.000,00 funtov in vam bom svetoval vsem, ki potrebujete posojilo, ga kontaktirajte na njegov e-poštni naslov: loancreditinstitutions00@gmail.com. ali WhatsApp: +393512114999 in pridobite posojilo še danes. Lep dan vam želim

    OdgovoriIzbriši
  26. Lep pozdrav vsem. Moje ime je Maryam Ali iz Maroka. Vendar živim v Ljubljani, glavnem mestu Slovenije, videla sem komentarje ljudi, ki so že najeli posojilo pri kreditnih institucijah; In potem sem se odločil, da se prijavim pri njih in že po nekaj dneh sem potrdil svoj račun 70.000 evrov na svojem računu, ki sem ga zahteval. To je res odlična novica. Vsakemu, ki potrebuje posojilo, priporočam, naj pošlje e-pošto na {loancreditinstitutions00@gmail.com} ali njegovemu agentu WhatsApp: +393512114999 Vesel sem, da sem dobil posojilo

    OdgovoriIzbriši
  27. Spoštovani prosilci za posojilo.

    Ste v finančnih težavah? Ali želite ustanoviti svoje podjetje? To posojilno podjetje so ustanovile organizacije za človekove pravice po vsem svetu z edinim namenom pomagati revnim in ljudem s finančnimi težavami v življenju. Če želite zaprositi za posojilo, se nam vrnite s podrobnostmi na spodnji e-poštni naslov: elenanino0007@gmail.com

    ime:
    Potreben znesek posojila:
    Trajanje posojila:
    Številka mobilnega telefona:

    Hvala in Bog te blagoslovi
    ZAUPANJE
    WB

    OdgovoriIzbriši