Blog

torek, 12. marec 2013

OB IZBIRI PRAVE BANKE LAHKO PRIHRANITE TUDI DO 200€


"V Slovenski Bistrici je veliko bank oz. njihovih enot. Da boste lažje izbrali najugodnejšo, smo preverili, kakšne so cene nekaterih njihovih osnovnih storitev.

Pri Bistriških Novicah smo se odločili, da vzamemo pod drobnogled banke, ki poslujejo v našem kraju in nekaj takih izven njega. Odločili smo se za naslednje poslovalnice: Delavska hranilnica, Banka Celje, Sparkasse, NLB, BKS, Poštna banka Slovenije, Banka Koper, UniCredit Banka in Nova KBM. Dobro vemo, da ima vsaka izmed teh bank bogato zgodovino, tradicijo in veljavo. Nekatere banke imajo tradicijo že več kot 100 let, s čemer zagotavljajo visoko prepoznavnost in zanesljivost v naši družbi. Tisto, kar je skupno vsem, je brez dvoma težnja po zvestobi in pridobivanju novih komitentov. Razlike med bankami pa so opazne, če pogledamo v cene njihovih storitev.
To je torej glavni razlog, zakaj smo se odločili podrobneje pogledati v cene najpogosteje ponujanih storitev. V raziskavi smo usmerili predvsem na fizične osebe.

Vodenje osebnega računa
Bankam je sicer skupno, da novim komitentom ni potrebno plačati otvoritve oziroma odprtja transakcijskega računa. Drugače pa je pri nadomestilu za mesečno vodenje računa, ki se giblje med 1,25 in 2 €. Ugotovili smo, da je najugodnejše oziroma najcenejše nadomestilo pri Delavski hranilnici – 1,25 €, kar nas na letni ravni stane zgolj 15 €. Za upokojence znaša to mesečno nadomestilo pri isti banki celo 0,80 €, kar je v enem letu ceneje od druge banke dobrih 14 €. Bančni izpiski pri bankah načeloma ne stanejo nič, vendar se nam kaj hitro zgodi, da potrebujemo kak dodaten izpis, kar pa nam nekatere banke znajo kar dobro zaračunati.

Dvigi na bankomatih
Ob odprtju računa nam vse banke brezplačno izdajo Activa-Maestro kartico, ki nam omogoča nakup blaga in storitev tako pri nas kot v tujini oziroma povsod, kjer je na prodajnih mestih oznaka Maestro. Ker z njo najpogosteje dvigujemo denar na bankomatih, smo preverili, koliko znaša provizija za tovrstne dvige. Če dvignemo denar na banki, kjer smo komitenti, smo opravičeni plačila kakršnekoli provizije na prav vseh bankomatih. Prav tako dvignemo denar brez nadomestila na bankomatu drugih bank, če smo komitenti Delavske hranilnice, Sparkasse ali banke BKS. Pri ostalih bankah moramo le-to plačati tudi do 0,50 €, kar znaša 5% provizije v primeru, da dvignemo na bankomatu zgolj 10 €.

Plačevanje položnic
Povprečen državljan za same stroške, ki so povezani z bivanjem (elektrika, voda, komunalni odpadki, RTV-prispevek, televizija z internetom, telefon), plača mesečno 6 položnic, kar je letno kar 72 položnic. To še zdaleč ni zanemarljiv letni znesek, če plačujemo te na bančnih okencih. Provizije za tovrstna plačila se gibljejo med 0,35 € (PBS) in 2,7 € - slednji znesek uvršča Banko Koper kot najdražjo pri tovrstnih storitvah. Najugodnejše je seveda plačevanje preko elektronske banke, pri čemer sta v povprečju najugodnejši Sparkasse in Delavska hranilnica. Opozoriti velja, da se lahko visokim provizijam izognemo s trajniki in plačili preko bankomata, kar omogočajo sicer le redke banke. Vse te stroške pa lahko zanemarimo, če poravnamo nekatere položnice zastonj npr. pri samem dobavitelju energentov, komunalnih storitev, vode in internet storitev. Pri plačevanju z UPN-obrazcem velja posvetiti pozornost podatkom na obrazcu. Preverite, da so ti pravilno in v celoti napisani, saj lahko v nasprotnem primeru pride do težav pri izvrševanju plačila, zavrnitev pa nam banka lahko dodatno zaračuna. Če povzamemo, lahko pri plačevanju položnic privarčujemo mesečno tudi 15 € ali več, kar lahko na letni ravni znaša znesek plačila letne premije osebnega zavarovanja za primer invalidnosti in primer smrti.

Elektronsko bančništvo
Elektronsko bančništvo postaja zadnja leta med komitenti bank vse bolj priljubljeno, saj omogoča hitrejše in cenejše storitve, ki bi jih sicer lahko opravili tudi na banki, a jih lahko kar iz domačega kavča. Pri vzpostavitvi tovrstnega bančništva moramo plačati pristopnino v enkratnem znesku, izjemi sta le Delavska hranilnica in Banka Koper. Prav tako je potrebno za njegovo uporabo plačevati mesečno nadomestilo. Pri odločitvi je tako pomembno, da preverimo ceno prvotne pristopnine in koliko bomo nato plačevali mesečno, saj na ta način najdemo najbolj optimalno ponudbo. Če ste velik uporabnik elektronskega poslovanja, bi vsekakor priporočal Delavsko hranilnico, kjer so tudi provizije za plačila najnižje.  

Vezana vloga
Zaupanje v banke, je kljub kriznim razmeram, še vedno visoko, vendar vztrajno pada! Razlogi za zniževanje zaupanja tičijo verjetno v splošno nizkem političnem duhu, nizkih bonitetnih ocenah iz tujine, v različnih aferah naše največje banke pa verjetno tudi v slabih bilancah, ki jih imajo naše banke pretekla leta. Kljub vsemu ima velika večina ljudi svoje prihranke in viške na bančnih računih. Ali je to smotrno, se v tem članku ne bomo opredeljevali. Zanimala nas je predvsem stopnja obresti za 2000 € na vezani vlogi za obdobje 6. in 12. mesecev. Pri izbiri Nove KBM bi lahko privarčevali v pol leta največ, vendar zgolj 1 € več kot npr. v Delavski hranilnici ali Poštni banki, saj je odstotek zelo podoben (3,20% in 3,15%). Pri enoletni vezani vlogi pa sta si PBS in NKBM popolna konkurenta, saj obe banki ponujata 4,10 %. Če bi nam bila vezana vloga ključna pri izbiri banke, se zagotovo ne bi odločili za BKS banko, ki ima presenetljivo nizko stopnjo obrestne mere – 2,55% za 6 mesecev in 2,60% za 12 mesecev.

Zamenjava banke
Zamenjava banke vam lahko omogoči kak lep vikend paket v slovenskih toplicah za vso družino. Po podrobni raziskavi lahko ugotovimo, da je v povprečju gledano najugodnejša banka, ki jo imamo v Slovenski Bistrici, Delavska hranilnica, najdražje storitve pa so v povprečju pri Banki Koper. V našem primeru smo upoštevali, da nimamo elektronskega bančništva, na mesec gotovinsko plačamo 6 položnic na bančnem okencu in dvigujemo 3-krat mesečno na bankomatu, ki ni last naše banke. V primeru zamenjave Banke Koper z Delavsko hranilnico bi mesečno  lahko privarčevali do 15 €, kar znese na letni ravni do kar 180 €. Zamenjava banke ni danes nič nenavadnega. Kot velja za celotno EU, je tudi pri nas zamenjavo banke možno narediti dokaj hitro in na mestu nove banke, pri kateri praktično uredimo vse.

Napovedujemo
V majski številki Novic lahko pričakujete raziskavo, kje do najugodnejšega kredita in pri kateri banki se splača imeti kreditno kartico. Prav tako bomo vzeli pod drobnogled bančni limit in dejstvo, zakaj raje vzeti kredit in ne limit. Te raziskave opravljamo izključno zato, ker nam kot premoženjski svetovalci in novinarji ni vseeno in ker imate pravico vedeti več!

Pripravila: Bojana Petelinšek in Niko Turk, licencirani premoženjski svetovalec"



Vir: Bistriške novice - marec 2013

13 komentarjev:

  1. DOBRO DAN MOJE LJUDJE Bled Slovenija

    PRIČAKOVANJE NA KAKO GOT KRANJ ZA KUPITO HIŠE IZ REALNIH IN ZAHTEVKIH ZAHTEV ZA POSLOVNO ZAVAROVANJE. Danes sem zelo srečen in BLES JOSE LUIS LOIS COMPANY.
    ,
    Moje ime je Abdullah. Jaz sem iz mesta Riad, iščem resnično posojilno podjetje v zadnjih 5 mesecih, da kupim hišo.
    vse, kar sem dobil, je bilo veliko prevare, zaradi katerih sem jim zaupal in na koncu
    dneva so vzeli svoj denar, ne da bi v zameno povedali ničesar
    moje upanje je bilo izgubljeno, zmeden sem bil in sem bil razočaran, nikoli nisem želel imeti nobenih povezav s posojilnimi podjetji na internetu, zato sem se sprostil nekaj denarja iz
    prijatelj, povedal sem ji vse, kar se je zgodilo, in rekla je, da mi lahko pomaga
    ona pozna kreditno podjetje, ki mi lahko pomaga pri kakršnem koli znesku posojila
    ki jo potrebujem z zelo nizko obrestno mero 2%, ki jo je pravkar dobila
    posojilo od njih, mi je vodila o tem, kako zaprositi za posojilo, sem storil
    tako kot mi je povedala, sem se z njimi prijavila na e-pošto: (albakerloanfirm@gmail.com) nisem nikoli verjel, a sem se potrudil,
    največje presenečenje sem dobil posojilo v 24 urah, nisem mogel verjeti,
    Ponovno sem srečna in bogata in se zahvaljujem Bogu, da je takšno posojilo
    takšne družbe še vedno obstajajo na tej prevari po vsem mestu,
    prosim, svetujem vse tiste, ki potrebujejo posojilo
    (albakerloanfirm@gmail.com) vam nikoli ne bodo uspeli, in
    tvoje življenje se bo spremenilo, kot je to storil moj. Danes se danes dotaknite (albakerloanfirm@gmail.com) in dobite posojilo od njih, Bog blagoslovi Albaker posojilo podjetje za njihovo resnično posojilo ponudbo.
     Poskrbite, da se obrnete na kreditno podjetje Albaker za vaše posojilo, ker sem dobil posojilo uspešno iz te družbe brez stresa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljeni,
      Moje ime je gospod, Rugare Sim. Živim na Nizozemskem in sem danes srečen človek? in rekel sem svojemu sebi, da bo vsak posojilodajalec, ki reši mene in mojo družino iz našega slabega položaja, napotil vsakega človeka, ki išče posojilo njemu, on je dal srečo meni in moji družini, potreboval sem posojilo v € 300.000,00 za začetek mojega življenja vsega, kot sem samski oče Oče z dvema otrokoma sem spoznal tega poštenega in Allaha, ki se boji človeka posojilodajalca, ki mi pomaga pri posojilu v višini 300.000,00 €, je Allah, ki se boji človeka, če potrebujete posojilo in posojilo mu boste vrnili, se obrnite nanj in mu povejte, da vas (gospod, Rugare Sim) napoti nanj. Mohamed Careen se obrnite na e-pošto: (arabloanfirmserve@gmail.com)


      INFORMACIJSKI OBRAZEC ZA PRIJAVO POSOJILA
      Ime......
      Srednje ime.....
      2) Spol: .........
      3) Potrebni znesek posojila: .........
      4) Trajanje posojila: .........
      5) Država: .........
      6) Domači naslov: .........
      7) Mobilna številka: .........
      8) E-poštni naslov ..........
      9) Mesečni dohodek: .....................
      10) Poklic: ...........................
      11) Za katero spletno mesto ste tukaj govorili .....................
      Hvala in lep pozdrav.
      Pišite na arabloanfirmserve@gmail.com

      Izbriši
  2. Pozdravljeni prijatelji
    Moje ime je ALEJANDRA
    Če ste nujno potrebni kredit
    Vzel sem vas, da stopite v stik s ALAIN FESTOR
    In ne boste razočarani
    To je samo predlog
    Sem dobil kredit v višini 84.000 €
    zahvaljujoč temu velikemu človeku
    Za več informacij
    Odgovori mi s kratkim sporočilom
    Ali pa sami obrnite na posojilodajalca
    alainfestor1955@gmail.com
    Z ALAIN FESTOR
    Imeli boste rešitve za vse vaše težave
    Potrjujem to

    Če ne potrebujete kredita
    Zato obvestite svojo družino in prijatelje
    hvala

    Kredit za ljudi, ki so nujno potrebni

    whatsapp:+1 805 293 4966

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljeni prijatelji
    Moje ime je ALEJANDRA
    Če ste nujno potrebni kredit
    Vzel sem vas, da stopite v stik s ALAIN FESTOR
    In ne boste razočarani
    To je samo predlog
    Sem dobil kredit v višini 84.000 €
    zahvaljujoč temu velikemu človeku
    Za več informacij
    Odgovori mi s kratkim sporočilom
    Ali pa sami obrnite na posojilodajalca
    alainfestor1955@gmail.com
    Z ALAIN FESTOR
    Imeli boste rešitve za vse vaše težave
    Potrjujem to

    Če ne potrebujete kredita
    Zato obvestite svojo družino in prijatelje
    hvala

    Kredit za ljudi, ki so nujno potrebni

    whatsapp:+1 805 293 4966

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdravljeni prijatelji
    Moje ime je ALEJANDRA
    Če ste nujno potrebni kredit
    Vzel sem vas, da stopite v stik s ALAIN FESTOR
    In ne boste razočarani
    To je samo predlog
    Sem dobil kredit v višini 84.000 €
    zahvaljujoč temu velikemu človeku
    Za več informacij
    Odgovori mi s kratkim sporočilom
    Ali pa sami obrnite na posojilodajalca
    alainfestor1955@gmail.com
    Z ALAIN FESTOR
    Imeli boste rešitve za vse vaše težave
    Potrjujem to

    Če ne potrebujete kredita
    Zato obvestite svojo družino in prijatelje
    hvala

    Kredit za ljudi, ki so nujno potrebni

    whatsapp:+1 805 293 4966

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdravljeni prijatelji
    Moje ime je ALEJANDRA
    Če ste nujno potrebni kredit
    Vzel sem vas, da stopite v stik s ALAIN FESTOR
    In ne boste razočarani
    To je samo predlog
    Sem dobil kredit v višini 84.000 €
    zahvaljujoč temu velikemu človeku
    Za več informacij
    Odgovori mi s kratkim sporočilom
    Ali pa sami obrnite na posojilodajalca
    alainfestor1955@gmail.com
    Z ALAIN FESTOR
    Imeli boste rešitve za vse vaše težave
    Potrjujem to

    Če ne potrebujete kredita
    Zato obvestite svojo družino in prijatelje
    hvala

    Kredit za ljudi, ki so nujno potrebni

    whatsapp:+1 805 293 4966

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdravljeni, iščete posojilo z nizkimi obrestmi, ki ga potrebujete za posojilo, da bi začeli svoje podjetje, ste videli pravo podjetje z našim podjetjem, s katerim lahko brezplačno dobite posojilo, nam prijazno nam pošljete na {loanforallservice @ gmail. com} ali whatsapp nam na + 1 443 281 3404

    OdgovoriIzbriši
  7. Posojilo Jose Luis, zagotavljamo gotovinska posojila od 5000 do 50000 €, financiramo pa tudi projekte od 50000 do 300 000 evrov po letni stopnji 2% za vse osebe ali podjetja, ki potrebujejo posojilo. denar za zadovoljevanje nekaterih njihovih potreb.

    Če potrebujete pomoč, nam povejte, koliko potrebujete in želeno obdobje vračila. Hiter kredit in neskončen stres pri plačilu.
    obiščite našo spletno stran ali nam pišite na (joseluisloans@gmail.com) (joseluisloans@aol.com)

    OdgovoriIzbriši
  8. Pozdravljeni,
    Moje ime je gospod, Rugare Sim. Živim na Nizozemskem in sem danes srečen človek? in rekel sem svojemu sebi, da bo vsak posojilodajalec, ki reši mene in mojo družino iz našega slabega položaja, napotil vsakega človeka, ki išče posojilo njemu, on je dal srečo meni in moji družini, potreboval sem posojilo v € 300.000,00 za začetek mojega življenja vsega, kot sem samski oče Oče z dvema otrokoma sem spoznal tega poštenega in Allaha, ki se boji človeka posojilodajalca, ki mi pomaga pri posojilu v višini 300.000,00 €, je Allah, ki se boji človeka, če potrebujete posojilo in posojilo mu boste vrnili, se obrnite nanj in mu povejte, da vas (gospod, Rugare Sim) napoti nanj. Mohamed Careen se obrnite na e-pošto: (arabloanfirmserve@gmail.com)


    INFORMACIJSKI OBRAZEC ZA PRIJAVO POSOJILA
    Ime......
    Srednje ime.....
    2) Spol: .........
    3) Potrebni znesek posojila: .........
    4) Trajanje posojila: .........
    5) Država: .........
    6) Domači naslov: .........
    7) Mobilna številka: .........
    8) E-poštni naslov ..........
    9) Mesečni dohodek: .....................
    10) Poklic: ...........................
    11) Za katero spletno mesto ste tukaj govorili .....................
    Hvala in lep pozdrav.
    Pišite na arabloanfirmserve@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdravljeni in dobrodošli pri globalnih posojilnih storitvah Spotcap, moje ime je Claudia Klein, posojilodajalec sem in tudi posojila.

    Ali nujno potrebujete finančno okrepitev? potrebujete posojilo za različne namene? če je vaš odgovor pritrdilen, vam svetujem, da se obrnete na moje podjetje prek | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam sporočite na WhatsApp: +4915758108767 | in imate posojilo na svojem računu v 24 urah, ker nudimo odlične posojilne storitve po vsem svetu.

    Ponujamo vam vse vrste posojil (osebni posojilo, posojilo za podjetja in številne druge), ponujamo tako dolgoročne kot tudi kratkoročne posojila, poleg tega pa si lahko izposodite do 15 milijonov evrov. Moje podjetje vam bo pomagalo doseči različne cilje s široko paleto posojilnih izdelkov.

    Vemo, da je bilo pridobivanje zakonitega posojila vedno velik problem Posamezniki, ki imajo finančne težave in jih potrebujejo rešitev, veliko ljudi zaradi visokih obresti tako težko pridobi posojilo za lastniški kapital od svojih lokalnih bank ali drugih finančnih institucij. stopnja, nezadostno zavarovanje, razmerje med dolgom in dohodkom, nizek kreditni rezultat ali kateri koli drug razlog.

    Ni več čakalnih dob ali stresnih obiskov bank. Naša storitev je na voljo 24/7 - dobite lahko posojilo in dokončate svoje transakcije, kadar koli in kjerkoli jih potrebujete.

    Nudimo 24 urne storitve posojila svetovnega razreda. Za poizvedbe / vprašanja? - Pošljite e-pošto na | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam sporočite na WhatsApp: +4915758108767 | & Prejeti odgovor v trenutku.

    Tvoja družina, prijatelji in sodelavci ne potrebujejo vedeti, da imate malo denarja, preprosto nam pišite in prejeli boste posojilo.

    Vaša finančna svoboda je v vaših rokah!

    OdgovoriIzbriši
  10. Zdravo vsi ,
    Jaz sem Rebeka iz Ljubljane in želim samo izraziti globoko zahvalo Cooprative Rosselli za njihovo iskrenost, odprtost, preglednost, resnicoljubnost, ljubezen in podporo med in po tem, ko so od njih dobili posojila. Precej sem bil v rokah teh prevarantov in čas mi ne bo dovolil, da bi povedal vse, kar sem v zadnjih nekaj mesecih šel po spletu pri gostu ali dobil posojila, da bi se tukaj domoval v slovenščini, ampak Bog mi je odgovoril molitve s podporo in ljubezni gospe Rosselle Riccardo, ki me je sprejela in razumela z menoj kljub mojemu prvotnemu dvomu in nezaupljivosti ter s svojim dobrim srcem in ljubeznijo, zdaj sem lastnica doma prek svojih 2-odstotnih posojilnih skladov in sem se zaobljubila širite to novico in tudi svetu sporočite, da je še vedno pristnih in nekaj dobrih spletnih posojilnic, ki lahko pomagajo in oživijo suho kost, kot sem bila prej. Ne poslušajte in preberite tega pričevanja, ker je to resnična izkušnja, ki spreminja življenje, in vsakdo, ki potrebuje to vrsto obračanja, ne sme oklevati ali dvomiti v to, ker sem dokazal in prisegam na nebesa, da je ta zgodba resnična in tudi zgodba moje izkušnje z njimi. Oglejte si jih po e-pošti, če potrebujete finančna sredstva! email: rossellacooperative@hotmail.com, ali pa jo lahko pokličete prek njenega e-poštnega naslova: rossellacooperative@hotmail.com za hiter klic klepeta ali whatsapp / +35677926593

    Hvala
    Rebeka

    OdgovoriIzbriši
  11. Dober dan, ali potrebujete posojilo? Če je odgovor pritrdilen, se prijavite zdaj. Posojilo dajemo po 2-odstotni obrestni meri, za več informacij nas kontaktirajte na ta elektronski naslov: (richardcosmos5@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  12. Sem Ingrid, rada bi delila izjemno pričevanje o tem, kako sem dobila 200.000 evrov, POSOJILO preko ELENE NINO kreditne naložbe in vse vrste. če vas zanima posojilo, se obrnite na e-pošto: elenanino0007@gmail.com

    OdgovoriIzbriši