Blog

sobota, 9. november 2013

STRESNI TESTI BANK BODO KMALU ZNANI


Kaj nam bodo prinesli stresni testi bank? Testi, ki bi jih morali opravljati pri nas vsake 3-5 let, da bi imeli jasno sliko zdravja naših največjih finančnih institucij. Po mnenju večine ne bodo prinesli nič dobrega. Izvedeli bomo konkretne številke, kar zadeva zadolženost bank in ali bodo le-te v bodoče še obstajale ali pa jih bomo reševali tako kot vedno davkoplačevalci posredno z novimi davki in dajatvami. V vsakem primeru bodo ti testi najbolj stresni prav za malega človeka, ki bo tako ali drugače to poplačal. Menim, da tudi ni več vprašanje, ali bomo potrebovali pomoč evropskih finančnih institucij (IMF in ECB). Stabilnost političnega sistema pri nas je bila vedno vprašljiva in danes ni nič drugače. Tudi ljudje so vse bolj razjarjeni in razočarani ter naveličani. In ko vlada da na mizo nov zakon, ki je nekoliko bolj usmerjen pobiranje novih dajatev, ponorijo prav vsi: mediji, sindikati, množica, interesne skupine… Komu se bomo pritožili takrat, ko bo Evropa zahtevala veliko več in nam zategnila pas dobesedno do vratu? Morebiti nas čaka ta realnost prav ob koncu leta, ko bomo izvedeli rezultate testov.


Ob tej priložnosti bi rad povabil na javno tribuno z dr. Boštjanom Jazbecem, guvernerjem Banke Slovenije, v začetku januarja, ki bo 15. januarja 2014, v Slomškovem domu v Slovenski Bistrici. Na tribuni bodo zagotovo ena glavnih tem prav ti testi.


Avtor fotografije: Stuart Miles

1 komentar:

  1. OBVESTILO O OBVESTILU.

    To je že čas, da začnete, ki se ukvarjajo s sabo, moje ime je Leonardo Vuković iz Varaždina, vendar trenutno živi v Mariboru, Sloveniji, z njo dva mlada.
    Želim uporabiti ta medij za svetovanje in spodbujanje vsega tukaj. Getting spletu posojila, ni tako enostavno, kot se zdi, sem dobil svoj prvi spletni posojilo v letu 2011, ko sem izgubil ženo, na srečo za mene sem bil sposoben izpolniti s svojim plačilom in sem pokrivajo posojila v ustreznem času. Oktobra 2017 sem potreboval denar za refinanciranje mojega dela, vendar sem že izgubil stik z družbo, ki mi je dala posojilo. Poskušal sem iskati na spletu, vendar sem končal z zaupanjem v nepovratno kreditno podjetje, vendar sem izgubil več kot
    87393HRK, preden sem ga spoznal. Vabim vse, naj bodo previdni in pametni, ko iščejo za posojilo spletne znaki so očitno NE, ponavljam DO Ne zaupajte družbam za posojila prek brezplačne poštne domene, kot je @ gmail.com @ yahoo.com .. @ outlook.com ali @ hotmail.com. vsi so ponarejeni. nobena pravna posojilna družba ne uporablja take pošte.
    V maju 2018, sem prejel pošto od blog delovnih mest, in ko sem dosegel za svojo kreditno kartico v roku 48 ur po zaključku postopka preverjanja. Hvala GLOBAL FINANCE ..
    Če potrebujete nujno poslovno posojilo ali osebno posojilo, se lahko obrnete na mojem posojilodajalcu, dobri ženski po imenu Sarah Harvey. Prepričan sem, da večina izmed nas ve, da je pomagalo veliko ljudi iz naše države

    .
    Email-sarahharvey@myglobalfinancefund.com

    PROSIMO, če je ne morete vrniti posojilo ali nameravate pobegniti po pridobitvi posojila
    Lahko me tudi kontaktirate za kakršnokoli pomoč prek mojega elektronskega naslova leonardovukovic015@gmail.com

    Hvala

    OdgovoriIzbriši