Blog

nedelja, 10. november 2013

TITOV SEF - BOGASTVO JUGOSLAVIJE SKRITO DOBRIH 30 LET

NARODNI BANKI JUGOSLAVIJE JE BILO PREDANO IZ TITOVEGA SEFA:

a) zlato v palicah in v prahu v skupni težini 29,366 kilogramov;

b) veliki in mali zlatniki, skupaj 2.663 kosov;

c) predmeti iz zlata, brilijanti in diamanti, ki so pripadali družini Karađorđević, skupaj 149 kosov;

d) predmeti iz zlata in drugih plemenitih kovin, ki so bili vzati iz trezora Narodne banke Jugoslavije, zaplenjeni ali kupljeni iz državnih sredstev, skupaj 251 kosov;

e) numizmatični denar večje vrednosti, skupaj 1.271 kosov;

f) odlikovanja, ki so pripadala družini Karađorđević, 13 kosov;

g) posoda iz srebra in pozlačenega srebra, skupaj 18 kompletov;

h) ostali predmeti manjšjih vrednosti (medaljoni, škatlice za cigarete, obeski, značke in drugo), skupaj 83 kosov;

i) devizna sredstva v gotovini: 26.219 ameriških dolarjev, 36.000 nemških mark in 2.200 danskih kron.



2 komentarja:

  1. OBVESTILO O OBVESTILU.

    To je že čas, da začnete, ki se ukvarjajo s sabo, moje ime je Leonardo Vuković iz Varaždina, vendar trenutno živi v Mariboru, Sloveniji, z njo dva mlada.
    Želim uporabiti ta medij za svetovanje in spodbujanje vsega tukaj. Getting spletu posojila, ni tako enostavno, kot se zdi, sem dobil svoj prvi spletni posojilo v letu 2011, ko sem izgubil ženo, na srečo za mene sem bil sposoben izpolniti s svojim plačilom in sem pokrivajo posojila v ustreznem času. Oktobra 2017 sem potreboval denar za refinanciranje mojega dela, vendar sem že izgubil stik z družbo, ki mi je dala posojilo. Poskušal sem iskati na spletu, vendar sem končal z zaupanjem v nepovratno kreditno podjetje, vendar sem izgubil več kot
    87393HRK, preden sem ga spoznal. Vabim vse, naj bodo previdni in pametni, ko iščejo za posojilo spletne znaki so očitno NE, ponavljam DO Ne zaupajte družbam za posojila prek brezplačne poštne domene, kot je @ gmail.com @ yahoo.com .. @ outlook.com ali @ hotmail.com. vsi so ponarejeni. nobena pravna posojilna družba ne uporablja take pošte.
    V maju 2018, sem prejel pošto od blog delovnih mest, in ko sem dosegel za svojo kreditno kartico v roku 48 ur po zaključku postopka preverjanja. Hvala GLOBAL FINANCE ..
    Če potrebujete nujno poslovno posojilo ali osebno posojilo, se lahko obrnete na mojem posojilodajalcu, dobri ženski po imenu Sarah Harvey. Prepričan sem, da večina izmed nas ve, da je pomagalo veliko ljudi iz naše države

    .
    Email-sarahharvey@myglobalfinancefund.com

    PROSIMO, če je ne morete vrniti posojilo ali nameravate pobegniti po pridobitvi posojila
    Lahko me tudi kontaktirate za kakršnokoli pomoč prek mojega elektronskega naslova leonardovukovic015@gmail.com

    Hvala

    OdgovoriIzbriši
  2. = Ponujamo široko paleto finančnih storitev, ki vključujejo: poslovno načrtovanje, komercialne in razvojne finance, nepremičnine in hipoteke, kredite za konsolidacijo dolga, poslovne kredite, zasebna posojila, posojila za refinanciranje doma z nizko letno obrestno mero za fizične osebe, družbe in pravne osebe. . Privoščite si najboljše za svojo družino in lastni dom sanj ter naš sistem splošnega posojila. Zainteresirani kandidati se morajo obrniti na nas preko BBM INVITE: {D8980E0B}
    WhatsApp Only: (+44) 7480 729811
    Tel .... (+44) 7480 729811
    E-pošta: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši