Blog

torek, 13. december 2011

"ZAČETEK KONCA FIAT VALUT, PRILOŽNOST ZA NAKUP ZLATA" - John Browne




V prešnjem tednu so se sestali člani
G-20, vendar se niso dogovorili ničesar glede povečanja sklada za reševanje držav v evroobmočju. Takšna odločitev prav gotovo vpliva na dolgoročno likvidnost držav, posledice dogovorov pa so se poznale tudi na trgih, ki naj bi po avtorjevih besedah najbolj vplivali na destabilizacijo skupne valute. Nekateri so mnenja, da je to dobro za dolar, za zlato pa slabo. Avtor pravi, da bo zlato odigralo zelo pomembno vlogo v svetu.

Med drugim navaja štiri faze, ki se bodo pojavile eda za drugo:

- visoka svetovna zadolženost

-
bančna kriza (posledično recesija v Evropi, ki lahko pripelje do globoke depresije)
-
reševanje Evra (posledična rast vrednosti dolarja in kratkoročen padec vrednosti zlata)
- panika ljudi, ki bodo spoznali, da je dolar tik pred zlomom (posledično "panični" beg v zlato) ...

... celoten članek na: http://www.24hgold.com/english/news-gold-silver-the-beginning-of-the-end-of-fiat-money.aspx?article=3696575232G10020&redirect=false&contributor=John%20Browne

fotografija: digitalart

1 komentar:

  1. Danes sem vesel, hvala Lapo Micro Finance, da mi je dal posojilo. Večkrat sem bil prevaran, ko sem poskušal dobiti posojilo, dokler nisem naletel na Lapo Micro Finance, ki mi je dal posojilo v vrednosti 23.000 $ za oskrbo mojega bolnega otroka. Če danes potrebujete pravega posojilodajalca, se obrnite na Lapo. Kontaktni e-poštni naslov: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdgovoriIzbriši